01-402 Warszawa
Ciołka 8 / 210
tel 22 506 5555    
bh@wandex.pl

System Przywoływania Klienta stosowany jest w samoobsługowych obiektach gastronomicznych.
Klient po wejściu do "Baru/Restauracji" podchodzi do kasy i zamawia wybrane potrawy.
Po zapłaceniu otrzymuje od obsługi okrągły "Coster-Pager", który zabiera ze sobą.
Gdy zamówiona potrawa jest już przygotowana, obsługa w urządzeniu o nazwie "Transmiter" naciska odpowiedni zgodny z zamówieniem numer Costera. Coster klienta zaczyna wibrować i świecić się. Jest to informacja że można odebrać zamówione potrawy.

Co da Ci system?
  • Zapobiega tworzeniu kolejki przy kasie
  • Zapobiega tworzeniu tłoku przy kasie ( klienci nie muszą być obok kasy aby usłyszeć swój numer zamówienia )
  • Zapobiega odbierania nie swojego zamówienia
  • Podnosi prestiż obiektu
  • Podnosi zadowolenie klientów
  • Usprawnia i przyspiesza obsługę klientów

Jeśli chcesz otrzymać ofertę na system przywołania klienta, wpisz poniżej swoje dane.

Gwarantujemy że Twój adres mailowy nie zostanie nikomu odsprzedany i pozostanie wyłącznie w naszej bazie.
Jarosław Czechowski
tel 22 506 5555
bh@wandex.pl