01-402 Warszawa
Ciołka 8 / 210
tel 22 506 5555    
bh@wandex.pl

Przywoływanie kelnera powinniśmy stosować w przypadku obiektów gastronomicznych, które mają stoliki wraz z obsługą kelnerską.
System powinien składać się z następujących elementów:

*Przycisk umieszczony na stoliku. Klient gdy chce wezwać kelnera naciska przycisk.
*Zegarek dla kelnera.
 
Gdy klient naciśnie przycisk, na zegarku kelnera wyświetla się numer stolika do którego powinien podejść.
 
Rozwinięciem tego systemu może być przycisk w kuchni.
W kuchni można zastosować identyczny przycisk jak na stoliku, lub przycisk wielokanałowy przywołujący konkretnego kelnera.

Jeśli chcesz otrzymać ofertę na system przywołania klienta, wpisz poniżej swoje dane.

Gwarantujemy że Twój adres mailowy nie zostanie nikomu odsprzedany i pozostanie wyłącznie w naszej bazie.
Jarosław Czechowski
tel 22 506 5555
bh@wandex.pl